مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-28بين الملل

سومین پرواز بمب افکن های «بی -52» آمریکا بر فراز خاورمیانه


سازمان تروریستی «ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده» از سومین پرواز بمب افکن های «بی-52» ارتش این کشور بر فراز منطقه خاورمیانه خبر داد.

- سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده از سومین پرواز بمب افکن های بی-52 ارتش این کشور بر فراز منطقه خاورمیانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ستاد تروریستی فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا موسوم به سنتکام چهارشنبه به وقت آمریکا اعلام کرد که بمب افکن های بی -52 نیروی هوایی این کشور برای سومین بار در ماه جاری تحت عنوان عملیات گشت زنی حضوری بر فراز منطقه خاورمیانه پرواز کرده اند.

پرواز این بمب افکن ها بر فراز خاورمیانه که سومین پرواز طی ماه ژانویه و اولین پرواز از زمان آغاز ریاست جمهوری جو بایدن است، ظاهراً با هدف نمایش قدرت علیه ایران انجام شد.

سنتکام در بیانیه ای که به همین منظور منتشر شد، اعلام کرد که این هواپیماهای بمب افکن از ایالت لوییزیانا برخاسته و روز چهارشنبه یک عملیات گشت زنی در خاورمیانه را با موفقیت به انجام رساندند .

در این بیانیه با ادعای اینکه پرواز این بمب افکن ها یک مأموریت دفاعی بوده، آمده است که هدف از آن نمایش توانایی ارتش ایالات متحده برای بکارگیری نیروی هوایی در هر نقطه از جهان به منظور ایجاد بازدارندگی در برابر هرگونه تجاوز بالقوه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پرواز بمب افکن های «بی -52» آمریکا بر فراز خاورمیانه

سومین پرواز بمب افکن های «بی -52» آمریکا بر فراز خاورمیانه