مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-28ورزشي

تاکید استاندار اردبیل برای آمادگی میزبانی مسابقات کشتی


امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اردبیل مهیاست تا میزبانی شایسته برای مسابقات ملی و بین المللی در رشته کشتی باشیم.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اردبیل مهیاست تا میزبانی شایسته برای مسابقات ملی و بین المللی در رشته کشتی باشیم.

اکبر بهنامجو در دیدار با رییس فدراسیون کشتی اظهار کرد: استان اردبیل از نیروهای توانمند و بااستعداد در همه حوزه ها برخوردار است که در رشته کشتی نیز با رویکرد اخلاق مداری و فرهنگ معنوی باید آوازه این دیار را همچون گذشته جهانی کنیم.

وی به وجود سالن های متعدد اعم از سالن های سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری در رونق بخشی به رشته کشتی اشاره و خاطرنشان کرد: در استان اردبیل به جد نیازمند تحرک بخشی اقشار مختلف مردم هستیم تا سلامت آنها تضمین و بروز بیماری های زمینه ای به حداقل برسد.

استاندار اردبیل ضرورت راه اندازی لیگ استانی کشتی و میزبانی از جام تختی را ور بخش فرنگی در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: با فروکش کردن کرونا اکثر باشگاه های ورزشی فعالیت خود را از سر گرفتند و به زودی نیز آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی برگزار خواهد شد.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به سفر دو روزه رییس فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: تمام سعی ما بر این است تا اردبیل به روزهای درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار اردبیل برای آمادگی میزبانی مسابقات کشتی

تاکید استاندار اردبیل برای آمادگی میزبانی مسابقات کشتی