مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-28سياسي

برگزاری مهرواره قصه گویی و کتاب خوانی فجر انقلاب


کارگروه کودک ونوجوان گرامی داشت دهه فجر استان مازندران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار فراخوانی مهرواره قصه گویی و کتاب خوانی فجر را برگزار می کند.

- این دو مهرواره از 180 برنامه اجرایی کارگروه کودک ونوجوان گرامی داشت دهه فجر استان مازندران است که در قالب فراخوان منتشر شده و از علاقه مندان گروه های سنی متعدد برای شرکت دعوت نموده است.

بر همین اساس در بخش قصه گویی موضوع آزاد بوده اما در عین حال امتیاز ویژه برای نقالی و پرده خوانی و قصه های انقلاب اسلامی در نظر گرفته شد.

در مهرواره قصه گویی شاخص هایی هم چون: قصه مناسب نقل(از نظر جذابیت، هیجان، اندیشه، تناسب با درک مخاطب، تناسب با ویژگی های قصه گو، پرداخت خلاقانه) و تناسب با فرهنگ دینی و ملی و ارتباط با ذخیره های فاخر فرهنگی- پوشش (خلاقیت و سلیقه متناسب با ارزش های فرهنگی و متناسب و مرتبط با قصه در عین سادگی) - خلاقیت در طراحی صحنه (تناسب و سادگی) و زبان و لحن و بیان (سلامت گفتار، اوج و فرود صدا ومکث و ریتم و آکسان گذاری و انتقال درست عواطف، رسایی و غیره قابل اهمیت است.

اما در بخش کتاب خوانی با عنوان تپش لحظه ها در دوبخش برگزارمی شود؛ بخش معرفی کتاب که کودکان و نوجوانانمی توانند با ساختن یک کلیپ سه دقیقه ای کتابی را با موضوع انقلاب با شیوه خلاقانه معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مهرواره قصه گویی و کتاب خوانی فجر انقلاب

برگزاری مهرواره قصه گویی و کتاب خوانی فجر انقلاب