مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:452021-01-27اقتصادي

راه درمان رکود اقتصادی کشور، کارآفرینی است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این که راه درمان رکود اقتصادی کشور کارآفرینی است، گفت: اگر کارآفرینی و نوآوری نباشد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این که راه درمان رکود اقتصادی کشور کارآفرینی است، گفت: اگر کارآفرینی و نوآوری نباشد، صنعت روبه انحلال و ورشکستگی می رود.

حسین فتحی روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه، در سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان، اظهار کرد: کارآفرینی یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه در هر منطقه است که باعث می شود خدمات و سیاست های کشور به صورت خلاقانه و نوآورانه باشد.

وی ادامه داد: عامل کلیدی توسعه اقتصادی، حمایت از کارآفرینان است، چرا که کارآفرینی باعث می شود تا راهکارهای جدید برای حل مشکلات کشور ارائه شده و نوآوری و خلاقیت به حوزه صنعت و تولید نیز وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: چرخه عمر یک کسب و کار از زمان ایجاد آن تا زمان انحلال، مستلزم نوآوری و خلاقیت است تا بتواند ضمن رقابت در بازار به سمت بازاریابی نوین نیز حرکت کند.

فتحی تشریح کرد: از بین 72 کارآفرین شرکت کننده در این دوره از جشنواره، 9 نفر از آن ها به عنوان کارآفرین برتر در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب و 15 کارآفرین نیز شایسته تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه درمان رکود اقتصادی کشور، کارآفرینی است

راه درمان رکود اقتصادی کشور، کارآفرینی است