مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-27سياسي

مهارت های جمعی باید آموزش داده شود/ کار تشکیلاتی در گرو کسب مهارت است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه لازمه ولایتمداری آمادگی بالا در زندگی جمعی است گفت: باید مهارت های زندگی جمعی را فرابگیریم و آن را در جامعه محقق کنیم در صورتی که در این زمینه ضعیف هستیم و همین موضوع تشکیلاتی بودن در جامعه را کمرنگ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از همدان، علیرضا پناهیان امشب در همایش بزرگ خانواده و مدرسه موسسه شهید محراب آیت الله مدنی با بیان اینکه پیدا کردن مهارت های اجتماعی نیاز به آموزشی دارد که بدون برنامه های پرورشی و همکاری والدین تحقق پیدا نمی کند اظهار کرد: اکثر جامعه ما مهارت لازم برای رفتارهای اجتماعی را ندارند و مذهبی و غیر مذهبی ندارند، هرچند افراد مذهبی بیشتر اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه زندگی جمعی زندگی دشواری است و هرکس به آن تن نمی دهند افزود: ما به مهارت هایی لازم داریم که در زندگی جمعی را محقق کنیم اما آن را جایی یاد نمی گیریم بنابراین تشکیلاتی بودن در جامعه ما کم پیدا می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بسیاری از افراد از سیاست دوری می کنند در حالی که سیاسی بودن اوج فهم افراد جامعه را می رساند تصریح کرد: بسیاری از افراد مذهبی هستند اما سیاسی نیستند و فردا باید در روز قیامت پاسخگو باشند چراکه در دین اسلام عزلت نشینی معنا ندارد و سیاسی بودن یعنی دغدغه جمع را داشتن .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت های جمعی باید آموزش داده شود/ کار تشکیلاتی در گرو کسب مهارت است

مهارت های جمعی باید آموزش داده شود/ کار تشکیلاتی در گرو کسب مهارت است