مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-27سياسي

تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی تقوی نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مسافران از اجرای این برنامه، - و مسافران مترو طبق برنامه ارائه شده می توانند با مراجعه به پایگاه تست کرونا در دو ایستگاه علی آباد و شوش نسبت به انجام غربال گری رایگان اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی تقوی نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مسافران از اجرای این برنامه، انجام غربالگری از مسافران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با تأکید بر اینکه انجام تست کرونا و غربالگری شهروندان برعهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت:، اما بنا بر درخواست این وزارتخانه و شرکت شهر سالم در این زمینه اعلام آمادگی و با آن ها همکاری کردیم.

به همین منظور ماه گذشته طی مراجعه ای که به منظور بازدید از اقدامات فرهنگی و آموزشی مترو انجام گردید، تصمیم گرفته شد که برنامه تست سریع کرونا به مترو هم تسری پیدا کند، بنابراین مقرر شد که شرکت مترو ایستگاه های خلوت تر را در اختیار شهر سالم بگذارد تا مسافرانی که نسبت به ابتلاء بیماری کرونا مشکوک هستند، پیش از ورود به ایستگاه مترو، تست سریع کرونا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد

تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد