مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-27سياسي

مشکلات زیست محیطی با استفاده از روش های خلاق و دانش بنیان


استفاده از ظرفیت مجموعه های جوان و حمایت از اقدامات دانش بنیان راهکاری مؤثر در رفع مشکلات زیست محیطی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سمیه رفیعی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد فعال در حوزه طرح تفکیک زباله از مبدأ، اظهار کرد: شیوه مبتنی بر تفکر و علم فعالیت این مجموعه امری است که می تواند به الگویی در سراسر کشور تبدیل شود.

رفیعی با اشاره به وجود برخی مشکلات زیست محیطی در کشور، افزود: استفاده از ظرفیت مجموعه های جوان و حمایت از اقدامات دانش بنیان راهکاری مؤثر در رفع مشکلات زیست محیطی کشور است.

وی به کارگیری روش های خلاق را لازمه فعالیت در راستای رفع مشکلات زیست محیطی کشور و فرهنگ سازی در این حوزه دانست و اضافه کرد: باید تلاش شود تا در این مسیر از داده های صحیح و مؤثر برای پیشبرد امور استفاده کرد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه بازنگری در قانون پسماند در حال حاضر در دستور کار مجلس قرار دارد، افزود: از ظرفیت عموم اندیشکده ها، مراکز پژوهشی و کانون های تفکر در راستای رفع خلاءهای موجود در قانون پسماند استفاده خواهد شد.

رفیعی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی به منظور ترویج مدیریت صحیح پسماند در جامعه، ادامه داد: صدا و سیما و سایر رسانه ها باید نقش پررنگی را تحقق این امر ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی با استفاده از روش های خلاق و دانش بنیان

مشکلات زیست محیطی با استفاده از روش های خلاق و دانش بنیان