مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-27سياسي

تکریم خانواده های شهدا باعث برکت و سعادت جامعه می باشد


مادران و خانواده های شهدا سرمایه های کشور هستند و می توانند این کشور را از هر خطری مصون سازند، چرا که خدا مهمان دل های شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله عبدالله جوادی آملی در شرق تهران به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهید، در ویژه نامه ای به بیان اهمیت تکریم خانواده شهدا و نقش حضرت ام البنین (س) در زنده نگاه داشتن یاد شهدا برگرفته از بیانات و سخنرانی های این مرجع عالیقدر تقلید پرداخت که در ادامه از نظرتان می گذرد: شهید هرگز از بین نمی رود و هرگز فراموش نمی شود و هرگز ما را فراموش نمی کند؛ در مقابل وظیفه ما آن است که شهدا را فراموش نکنیم و این امر، هم با برگزاری بزرگداشت برای آنها و هم با طی کردن راه آنها مقدور است.

مادران و خانواده های شهدا سرمایه های کشور هستند و می توانند این کشور را از هر خطری مصون سازند، چرا که خدا مهمان دل های شکسته است و خانواده های شهدا از دلشکستگان هستند.

لذا مادران و خانواده های شهدا سعی کنند مهماندار خدای سبحان باشند و از خدا برای این کشور رفع مشکلات را بخواهند.

هر گونه تجلیل و تکریم نسبت به شهدا، بازگشت این عرض ادب به خانواده های معزز آنها است و ما باید نسبت به این خاندان ادب داشته باشیم، اما واقعیت آن است کسی که مشکل ما را حل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده های شهدا باعث برکت و سعادت جامعه می باشد

تکریم خانواده های شهدا باعث برکت و سعادت جامعه می باشد