مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-27سياسي

فعالان رسانه ای سرداران عرصه جنگ نرم هستند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه گفت: عرصه جنگ نرم که بسیار مورد تأیید رهبری است را باید از جنگ نظامی جدی تر بگیریم و برای آن اهمیت ویژه ای قائل باشیم و فعالان رسانه ای سرداران عرصه جنگ نرم هستند.

- ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه گفت: عرصه جنگ نرم که بسیار مورد تأیید رهبری است را باید از جنگ نظامی جدی تر بگیریم و برای آن اهمیت ویژه ای قائل باشیم و فعالان رسانه ای سرداران عرصه جنگ نرم هستند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسعود بصیری، رییس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: در دین هر خبری حائز اهمیت نیست و نباید خبرهای بزرگ فدای خبرهای بی اهمیت شود.

در روایات در تبیین نبأ عظیم فرموده اند قیامت و ولایت امیرالمؤمنین (ع) نبأ عظیم هستند که نشان دهنده اخبار مهمی در عالم است و در عرصه رسانه ای باید به آن ها پرداخته شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگار حقیقی کسی است که رسالت های الهی را تبلیغ می کند و هیچ ترسی از گرفتاری ها و بحران های این عرصه ندارد و با تکیه به خداوند در مسیرهای سخت و دشوار پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در عرصه رسانه ای اگر می خواهیم کاری انجام دهیم باید آبرویمان را به خدا بسپاریم و اگر این گونه عمل کنیم خداون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه ای سرداران عرصه جنگ نرم هستند

فعالان رسانه ای سرداران عرصه جنگ نرم هستند