مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-27اجتماعي

بارش برف و باران در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: پیامد ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید و در ارتفاعات کولاک برف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، اظهار کرد: از این رو افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه فردا (9 بهمن) سامانه بارشی از نوار غربی وارد کشور می شود و شمال غرب، غرب، بخش هایی از جنوب غرب و ارتفاعات البرز مرکزی را در برمی گیرد، گفت: طی روز جمعه (10 بهمن) با تقویت سامانه بارشی گستره بارش در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، سواحل غربی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز مرکزی خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: طی روز شنبه (11 بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق، جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و با شدت ضعیف تر در برخی مناطق شرقی کشور پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه (12 بهمن) سامانه بارشی از شرق و شمال شرق کشور خارج می شود، اظهارکرد: پیامد ورود این سامانه، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در برخی مناطق کشور

بارش برف و باران در برخی مناطق کشور