مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27ورزشي

گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا از همه راحت تر است


حلالی درباره قرعه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: تراکتور حتی از پرسپولیس هم در گروه راحت تری قرار گرفته و پس از چندین سال می تواند ناکامی های قبلی اش در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را با برنامه ریزی خوب جبران کند.

- جی پلاس ، اسماعیل حلالی درباره هم گروهی تیم فوتبال پرسپولیس با تیم های الریان قطر، گوای هند و برنده الوحده امارات و الزوراء عراق در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم الزوراء با وجود اینکه در یکی دو سال اخیر شرایط بهتری داشته اما نسبت به زمان بازی خود ما بسیار ضعیف تر شده است.

البته شرایط پرسپولیس در سال های اخیر به شکلی بوده که حتی کشورهای دیگر هم آن را به عنوان یک مدعی اصلی فتح جام و دست کم چهار تیم مرحله نیمه نهایی می دانند.

فارس نوشت؛ وی افزود: این موضوع با وجود افزایش اعتماد به نفس بازیکنان و مربیان پرسپولیس سبب می شود حریفان کمربند خود را سفت بسته و با نگرش خاصی به این تیم نگاه کنند.

البته اگر خودمان کار حرفه ای انجام ندهیم موفقیت مان مقطعی می شود و در راس کار آسیب می بینیم.

پرسپولیس از لحاظ کمبود بازیکن، بدهی، نبود آرامش و تغییرات مدیریتی مشکلات زیادی دارد که سبب می شود به ثبات و آرامش نرسد و نتواند با جذب بازیکنان خوب و با کیفیت، قهرمان آسیا شود و در لحظه آخر کم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا از همه راحت تر است

گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا از همه راحت تر است