مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-27سياسي

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به جانبازان شیمیایی سردشت


مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به اهالی سردشت که توسط کمیسیون پزشکی به عنوان جانباز شناخته می شوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید عطاری با اشاره به بازدید صورت گرفته از کلینیک مصدومین شیمیایی شهرستان سردشت، گفت: در این بازدید که با همراهی معاون اجرایی محترم بیمه دی انجام شد، مسائل و مشکلات کلینیک در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به منظور برطرف کردن این مسائل تصمیماتی اتخاذ شد که مهم ترین آن ها افتتاح دفتر بیمه دی در محل کلینیک جهت سهولت و سرعت دسترسی ایثارگران معزز به خدمات بیمه ای، افزایش تعرفه پزشکان متخصص و عمومی درمانگاه به تعرفه های بخش خصوصی به منظور جلب همکاری پزشکان در سطح شهر و پیگیری برای تأمین داروهای مورد نیاز بود.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت و ضرورت خدمت رسانی مناسب به جانبازان شیمیایی گفت: در حال حاضر ارائه خدمات درمانی توسط کلینیک مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام ظرفیت صورت می گیرد.

عطاری با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: در تماسی با دکتر حسنی معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شد به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به جانبازان شیمیایی سردشت

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به جانبازان شیمیایی سردشت