مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-27فرهنگي

اتفاقی بی سابقه در انتظار «فرانیس مک دورمند»


«فرانسیس مک دورمند» می تواند اولین زن در تاریخ جوایز سینمایی اسکار نام بگیرد که به طور همزمان نامزد شاخه بهترین فیلم و بازیگر زن می شود.

- فرانسیس مک دورمند می تواند اولین زن در تاریخ جوایز سینمایی اسکار نام بگیرد که به طور همزمان نامزد شاخه بهترین فیلم و بازیگر زن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فرانسیس مک دورمند که تاکنون شش بار نامزد کسب جایزه اسکار شد و دو بار نیز برای فیلم های فارگو (1996) و سه بیلبورد خارج از میزوری (2018) برنده این جایزه شده، امسال نیز با فیلم تحسین شده سرزمین آواره ها از بخت های مهم ، جوایز آکادمی اسکار محسوب می شود.

مک دورمند که در فیلم سرزمین آوارها در نقش زنی به نام فِرن بازی کرده که سبک زندگی جدیدی را در پیش گرفته است، یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز هست و این فرصت را دارد که به عنوان اولین زن در تاریخ جوایز سینمایی اسکار به طور همزمان نامزد شاخه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن شود.

او در صورت کسب اسکار بازیگری نیز به فهرست پنج نفره اینگرید برگمن ، والتر برنان ، دنیل دی لوییس ، جک نیکلسون و مریل استریپ خواهد پیوست که سه جایزه اسکار بازیگری در کارنامه دارند.

کاترین هپبورن با چهار جایزه اسکار، رکورددار کسب اسکار بازیگری در تاریخ این جوایز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی بی سابقه در انتظار «فرانیس مک دورمند»

اتفاقی بی سابقه در انتظار «فرانیس مک دورمند»