مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-27بين الملل

تشدید فشارها بر ایران، توصیه پامپئو به بایدن


مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در یک مصاحبه به دولت جو بایدن توصیه کرد که به منظور ادامه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، - رییس جمهور این کشور برای گسترش روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، باید فشارها علیه ایران را ادامه دهد و تشدید کند.

ماریا بارتیرومو مجری شبکه فاکس نیوز با مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا مصاحبه و از او درباره مسائل مختلف به ویژه چین، ایران و توافق های سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی سوال کرد.

این مجری پرسید: بگذارید از شما درباره خاورمیانه و عادی سازی روابط با اسراییل سوال کنم.

آیا کشور دیگری هم قرار است چنین کاری را بکند؟ چطور این روند ادامه خواهد یافت با توجه به اینکه وندی شرمن مذاکره کننده ارشد توافق هسته ای ایران قرار است نفر دوم وزارت خارجه در دولت بایدن شود؟ جیک سولیوان، آنتونی بلینکن همه آنها در توافق (هسته ای) ایران مشارکت داشتند.

اینطور به نظر می ‎رسد که جو بایدن می خواهد ایالات متحده را به توافق ایران برگرداند البته آنها می گویند که خواهان شرایط متفاوتی برای این توافق هستند اما آیا در صورت مواجه شدن با امتناع ایران، آنها (دولت بایدن) برای تحقق این شرایط فشار خواهد آورد؟ پامپئو در جواب به این سوال گفت: ماریا! به خاطر حفاظت از مردم آمریکا و ثبات و صلح در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فشارها بر ایران، توصیه پامپئو به بایدن

تشدید فشارها بر ایران، توصیه پامپئو به بایدن