مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-27اجتماعي

بررسی تمهیدات ترافیکی آخر سال در مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در سازمان بهشت زهرا (س) درباره روز های پایانی سال 1399 و چگونگی برنامه ریزی و تعیین تکلیف با توجه به شرایط کرونایی کشور با سعید .

- بررسی تمهیدات ترافیکی آخر سال در مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س) تمهیدات ترافیکی آخر سال در مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س) در نشست مشترک پلیس راهور با مسوولان بهشت زهرا بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در سازمان بهشت زهرا (س) درباره روز های پایانی سال 1399 و چگونگی برنامه ریزی و تعیین تکلیف با توجه به شرایط کرونایی کشور با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) دیدار و هم اندیشی کرد.

وی گفت: امسال با توجه به تجربه موفق سال گذشته سازمان بهشت زهرا (س) پیش بینی های لازم صورت گرفته و با همکاری فشرده ای که بین دو مجموعه پلیس راهور و بهشت زهرا (س) در سال های اخیر تعریف شده است، در صدد ایجاد حداقل محدودیت ها با سطح بالای رضایتمندی شهروندان هستیم.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با ارزشمند خواندن همکاری تنگاتنگ پلیس و مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در سال های اخیر در پنج شنبه و جمعه های پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تمهیدات ترافیکی آخر سال در مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س)

بررسی تمهیدات ترافیکی آخر سال در مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س)