مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-27اقتصادي

نان داغ، کرونا برشته!


صف های نانی که گاهی دوست یا همسایه خود را در این صف به آغوش می کشیدیم و با او هم صحبت می شدیم تا نوبتمان بشود، الان تبدیل به صف هایی با رعایت فاصله اجتماعی برای گذر از خطر بیماری کرونا شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نان موادی مغذی که جزو جدا نشدنی از سفره هاست، کالایی ارزشمند که در قطر و اندازه های مختلف و با طعم هایی خاص در کنار اغلب  غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما تازگی نان نیز برای این مردم بسیار اهمیت دارد و سعی می شود خرید نان به صورت روزانه انجام و مصرف شود تا مبادا ذره ای از آن به اصطلاح بیات شده و دور ریز داشته باشد.

با شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت برخی از کالاها، این روزها نانوایی ها شلوغ تر شده و از کنار هر نانوایی که می گذریم، چند نفر در صف نان منتظر دریافت نان هستند.

صف های نانی که گاهی دوست یا همسایه خود را در این صف به آغوش می کشیدیم و با او هم صحبت می شدیم تا نوبتمان بشود، الان تبدیل به صف هایی با رعایت فاصله اجتماعی برای گذر از خطر بیماری کرونا شده است، اما بعضی از صفوف نانوایی هنوز کرونا را درک نکرده و نانواداران نیز با دلایل خاص خود ماسک نمی زنند.

نان داغ، کرونا برشته! برخی از شهروندان غافل از میزان خطرناک بودن ویروس کرونا و سرعت ابتلای به آن، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و ساده انگارانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان داغ، کرونا برشته!

نان داغ، کرونا برشته!