مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-27سياسي

رونمای از 4 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یاسوج


طی مراسمی از 4 کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی از 4 کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: تمرکز بر گسترش ادبیات پایداری با چاپ و انتشار رویدادهای دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد ادامه دارد.

وی افزود: این بنیاد برای توسعه فرهنگ دفاع مقدس گام های بلندی برداشته که چاپ و انتشار ده ها جلد کتاب با موضوع ادبیات پایداری از نمونه های آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از شکل گیری و پیروزی انقلاب در سومین مرحله آن ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و تلاش برای حفظ ارزش ها در 4 دهه گذشته بر شکوه و عظمت آن افزوده است.

گفتنی است که در این مراسم که از ایثارگران و خانواده های مکرم شهدا تجلیل شد کتاب های کَیوون و 14 قهرمان نوشته سرهنگ پاسدار امیر عباس آسمند، تاریخچه جنگ ایران و عراق، انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر کشورهای منطقه نوشته سید اسلام فاطمی سیرت و کتاب بوی خدا، بوی عشق بوی مهر نوشته زهرا رضایی فر رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمای از 4 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یاسوج

رونمای از 4 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یاسوج