مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-27اجتماعي

راه اندازی خانه های امید در 25 روستای حاشیه سواحل مکران


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از راه اندازی خانه های امید منطقه آزاد چابهار در 25 روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از راه اندازی خانه های امید منطقه آزاد چابهار در 25 روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان منطقه آزاد چابهار طاهره شهرکی در نشست با رییس فنی و حرفه ای شهرستان چابهار گفت: همکاری های خوبی درزمینهٔ آموزش های مهارتی بین منطقه آزاد چابهار و فنی و حرفه ای شهرستان چابهار فراهم شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: به زودی نشستی با اتاق بازرگانی و صنایع و فعالین اقتصادی منطقه آزاد چابهار برگزار و در این نشست نیازهای مهارتی صنایع شناسایی و اولویت بندی خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی خانه های امید منطقه آزاد چابهار در 25 روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد و گفت: امیدواریم فنی و حرفه ای بتواند با همکاری با این خانه ها، آموزش های مهارتی موردنیاز روستاییان را در اختیارشان قرار دهد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار نیز گفت: دو کارگاه جدید لوازم خانگی و تراش سنگ های قیمتی همچنین تجهیز کارگاه برق با تجهیزات اهدایی منطقه آزاد چابهار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های امید در 25 روستای حاشیه سواحل مکران

راه اندازی خانه های امید در 25 روستای حاشیه سواحل مکران