مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-26پزشكي

احتمال ورود به پیک چهارم شیوع ویروس کرونا


معاون بهداشت علوم پزشکی شهرکرد گفت: روز گذشته شاهد خیز و افزایش ابتلا به کرونا در کشور بودیم که برخی کارشناسان این خیزش را ورود به پیک چهارم شیوع کرونا می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سید راشد جزایری عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طبق تحقیقات 25 درصد بیماران مبتلا به ویروس کرونا بدون علامت یا کم علامت اند که برای شناسایی آن ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقدام به ایجاد کیوسک هایی در سطح شهر کردیم که تست سریع از مردم و رهگذران داوطلب بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شناسایی بیش از 5 بیمار بدون علامت در یک روز توسط این آزمایشگاه های کانکسی تست سریع کرونا در شهرکرد، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا به امروز تعداد 64 هزار 653 تست کرونا گرفته و 23هزار 188 مورد ابتلای مثبت شناسایی شده است.

اگر  رعایت موارد بهداشتی در مردم کمرنگ شود مجبور به اعمال تعطیلی و محدودیت می شویم وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته روند شیوع ویروس کرونا یک روند کاهشی بوده اما دیروز شاهد یک خیز و افزایش آمار مبتلایان بودیم که برخی از کارشناسان این خیزش را ورود به پیک چهارم شیوع کرونا دانسته که زنگ خطری است که اگر مجددا رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ورود به پیک چهارم شیوع ویروس کرونا

احتمال ورود به پیک چهارم شیوع ویروس کرونا