مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-26اقتصادي

خشم سعودی ها از کُت چند هزاریورویی بن سلمان (+عکس)


نوع پوشش محمد بن سلمان در نشست شورای صندوق سرمایه گذاری عمومی این کشور و استفاده از وسایل گران قیمت در میان اعتراض سعودی ها به افزایش نرخ بیکاری واکنش بسیاری را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از پایگاه خبری سعودی لیکس، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در نشست شورای اداری صندوق سرمایه گذاری عمومی این کشور با ظاهری عجیب حضور یافت که همراه با واکنش های زیادی در رسانه ها و نیز شبکه های اجتماعی بود.

نوع لباس پوشیدن محمدبن سامان با شال و کت گرانقیمتی که بر تن داشت همزمان با انتشار هشتگ گروه بیکاران در توییتر به دلیل گسترش بیکاری در میان جوانان سعودی خشم کاربران را برانگیخت.

فعالان در شبکه های اجتماعی اعلام کردند، کتی که محمد بن سلمان در نشست شورای اداری صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی بر تن داشت دارای برند جهانی Franck Namani بود .

فعالان تاکید کردند که قیمت این کت حدود 5400 یورو معادل 24.

658.

29 ریال سعودی است.

در این زمینه صفحه کاربری به سمت آزادی در توییتر نوشت: به خدا قسم آیا این شخص به بحران های شهروندان، وضعیت بیکاری و کسری بودجه فکر می کند؟ یک کاربر دیگر نیز در توییتر اعلام کرد: اینها آل سعود هستند که اموال عمومی مردم را غارت می کنند و مردم روز به روز فقیر تر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم سعودی ها از کُت چند هزاریورویی بن سلمان (+عکس)

خشم سعودی ها از کُت چند هزاریورویی بن سلمان (+عکس)