مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-26سياسي

رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد


حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به  فرودگاه بندرعباس از سوی علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان، - مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم؛ رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز 655 بندرعباس از سوی علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان ،فریدون همتی استاندار ،معاونین دادگستری و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رییس دیوان عالی کشور در دیدار با مقامات و مسئولین حاضر در فرودگاه ، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رییس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان ، ابراز خرسندی کرد.

حجت السلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم تأکید کرد: یکی از وظایف مهم دیوان عالی کشور نظارت بر پرونده ها است که بخشی از این نظارت ها از طریق رسیدگی به پرونده های ارسالی به دیوان محقق می شود.

وی با بیان اینکه در راستای وظیفه دیوان عالی کشور در خصوص نظارت بر احکام دادگاه های سراسر کشور سفرهای استانی انجام می شود، افزود: به این منظور هیأت های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد

رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد