مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-26اقتصادي

افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در مشهد با حضور وزیر رفاه


24 مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 24 استان کشور و از آن جمله، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در خراسان رضوی، به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی،24 مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 24 استان کشور و از آن جمله، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در خراسان رضوی، به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

در این مراسم رییس سازمان بهزیستی از اختصاص 54 میلیارد تومان یارانه به مراکز جامع و بازتوانی اعتیاد در سراسر کشور خبر داد.

به گفته وحید قبادی دانا، این یارانه به صورت 9 میلیارد تومان به ازای هر مددجو در طوی یک سال اقامت در این مراکز پرداخت می شود.

وی همچنین از پرداخت 9 میلیارد تومان کمک بلاعوض به این مراکز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز آن ها توسط سازمان بهزیستی یاد کرد و گفت: در هر یک از این مراکز در طول یک سال 300 نفر پذیرش می شوند.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه پیش از این نیز مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 6 استان کشور به بهره برداری رسیده است، گفت: در مجموع 30 استان 9 هزار نفر در طول یک سال پذیرش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در مشهد با حضور وزیر رفاه

افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در مشهد با حضور وزیر رفاه