مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-26بين الملل

محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد


پس از تظاهرات عده زیادی از مردم نیجریه در حمایت از رهبر جنبش اسلامی نیجریه، منابع خبری گزارش دادند که محاکمه ایشان به ماه مارس آینده موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (سه شنبه)، از به تعویق افتادن محاکمه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیز امروز گزارش داد که تعدادی از تظاهرات کنندگان مخالف محاکمه شیخ زکزاکی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی نیجریه مجروح شده اند و یک تن نیز به شهادت رسیده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع محلی نیجریه، روز گذشته، در گفت و گو با سایت عربی خبرگزاری فارس گزارش داده بودند که نیروهای امنیتی این کشور تظاهرات کنندگان مخالف با محاکمه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را سرکوب کرده اند.

جلسه محاکمه غیابی شیخ ابراهیم زکزاکی در ماه نوامبر گذشته آغاز شد و روز گذشته، جلسه محاکمه ایشان پس از شنیدن اظهارات شاهدان به پایان رسید.

طبق اعلام پیشین، قرار بود جلسه دوم این محاکمه، امروز (سه شنبه)، برگزار شود.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که همسر شیخ زکزاکی که همراه ایشان بازداشت بوده، به ویروس کرونا مبتلا شده و به دستور قاضی به بیمارستان منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد

محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد