مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-26سياسي

ابوترابی فرد: هر منکری را نمی توان فریاد زد


رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان تهران گفت: معروف ها را باید فریاد کرد،اما هر منکری را نمی شود فریاد زد بلکه باید منکرها را شناخت و با روش های صحیح و منطقی آنها را اصلاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سومین گردهمایی مسئولین گروه های جهادی مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر استان تهران که در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران برگزار شد، گفت: رسالت همه مدیران و مسئولان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سنگین است و باید احساس مسئولیت کنند که چشمانی آنها را می بیند.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا نهادها بهتر به وظایف خود عمل کنند و کار آنها نسبت به قبل ارتقا یابد، از این رو باید کارهای معروف و مثبت نهادها در جامعه مستندسازی و برجسته شود.

رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان تهران تاکید کرد: معروف ها را باید فریاد کرد ولی هر منکری را نمی شود فریاد زد، بلکه باید منکرها را شناخت و با روش های صحیح و منطقی آنها را اصلاح کرد.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه انتخابات پیش رو، قدم های مهمی در گسترش معروف ها دارد، گفت: باید همه نهادها به وظایف خود در حوزه امر به معروف ونهی از منکر عمل کنند تا به مجموعه کارآمدی دست پیدا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد: هر منکری را نمی توان فریاد زد

ابوترابی فرد: هر منکری را نمی توان فریاد زد