مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-26سياسي

عضویت 3400 نفر از جمعیت شهرستان صحنه در کتابخانه های عمومی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از عضویت سه هزار و 400 نفر از جمعیت شهرستان صحنه در کتابخانه های عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو لزوم تعطیلی بسیاری از مشاغل، کتابخانه های عمومی به صورت نیمه تعطیل بودند.

حسنی خونسار تصریح کرد: فعالیت کتابخانه ها در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در فضای مجازی از جمله شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها ادامه داشته و ارتباط کتابداران با اعضای کتابخانه قطع نشده است.

به گفته وی همکاری اعضای کتابخانه ها در برنامه های اجرا شده در فضای مجازی نسبت به سال گذشته بیشتر شده و سال جاری یک هزار و 700 نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

افزایش مطالعه سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود علیرضا حیدری در این جلسه با بیان اینکه یکی از شاخصه های ارزیابی فرهنگی و توسعه یافتگی میزان مطالعه افراد جامعه است، بیان کرد: افزایش مطالعه در رفتار اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و توسعه کتابخوانی افزود: مسئولین باید در راستای تحقق این امر فراتر از وظیفه عمل کرده و به صورت زیرساختی به این اهداف بپردازند.

فرماندار شهرستان صحنه ایجاد انگیزه و نشاط در جوانان را امری مهم و ضروری تلقی کرد و گفت: سلامت روحی و روانی جوانان و افراد جامعه با کتاب و کتابخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 3400 نفر از جمعیت شهرستان صحنه در کتابخانه های عمومی

عضویت 3400 نفر از جمعیت شهرستان صحنه در کتابخانه های عمومی