مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-26اجتماعي

پروژه های عمرانی کرمانشاه با قدرت در حال اجراست


معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با قدرت هر چه تمام تر در راستای تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری اقدام خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمید اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه در حاشیه نشست خبری سعید طلوعی شهردار کرمانشاه که در سالن آناهیتا هتل پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه های عمرانی شهرداری کرمانشاه در حال حاضر فعال هستند با قدرت هر چه تمام تر در راستای تکمیل این طرح ها اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه ی آسفالت، در سال 97 حدود 10 هزار تن، در سال گذشته 102 هزار تن و امسال بیش از 105 هزار تن آسفالت انجام شده و در بخش لکه گیری، روکش و لکه گیری مکانیزه پیشرفت هایی داشته ایم.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه درخصوص پروژه های عمرانی شهرداری کرمانشاه، گفت: تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) در سال 97 حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در مردادماه سال 98 پروژه مذکور به بهره برداری رسید؛ پروژه غیرهم سطح شهید سلیمانی 20 درصد در سال 97 پیشرفت داشت که هم اکنون شاهد پیشرفت 90 درصدی این پروژه هستیم و این پروژه در اوایل سال  1400 به بهره برداری خواهد رسید.

بهزاد مسعودی اصل، معاون فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: 450 پرونده در کمیسیون شورای معماری بررسی و مشکل بیش از 6 هزار نفر نیز رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی کرمانشاه با قدرت در حال اجراست

پروژه های عمرانی کرمانشاه با قدرت در حال اجراست