مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-26بين الملل

کارت قرمز در انتظار ولیعهد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سپیده میرحسینی؛ رییس جمهور جدید آمریکا به محض استقرار در کاخ سفید، شمشیر را علیه ولیعهد سعودی از رو خواهد کشید و دوران سختی برای محمد بن سلمان در پیش خواهد بود .

- قطعا ولیعهد سعودی با کمک پدرش به دنبال این خواهد بود که به هر قیمتی در قدرت ابقا شود؛ لکن فشار های بایدن در آمریکا و فشار های او، نیرو های مخالف بن سلمان را جری تر کرده و آنان را از لاک دفاعی و سکوت خارج خواهد کرد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سپیده میرحسینی؛ رییس جمهور جدید آمریکا به محض استقرار در کاخ سفید، شمشیر را علیه ولیعهد سعودی از رو خواهد کشید و دوران سختی برای محمد بن سلمان در پیش خواهد بود .

در همین راستا آنتونی بلینکن وزیرخارجه بایدن در سخنانی در خصوص جنگ یمن اظهار داشت: رییس جمهور منتخب بایدن، صریحاً اعلام کرد که ما به حمایت خود از جنگ سعودی علیه یمن پایان خواهیم داد .

نکته دیگری که در سخنان وزیر امور خارجه دولت دموکرات مطرح شد، خارج کردن نام انصارالله از فهرست گروه های تروریستی بود و در آخر وی بر انتشار اسناد قتل جمال خاشقچی با هدف مجازات عاملان و آمران این جنایت، تصریح کرد.

در خصوص سخنان مهم فوق چند نکته باید ذکر شود؛ اولویت جو بایدن در جهان عرب تغییر سیاست های ایالات متحده در خصوص شخص بن سلمان است؛ از نظر رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت قرمز در انتظار ولیعهد

کارت قرمز در انتظار ولیعهد