مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-26بين الملل

افشاگری مهم لیبرمن درباره واکسن آمریکایی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره احتمال ظهور کرونای اسراییلی در پی واکسیناسیون بی رویه و گسترده در فلسطین اشغالی، - وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با پرده برداشتن از مخفی کاری وزارت بهداشت این رژیم درباره آمار ابتلا به کرونا، گفت صد ها صهیونیست بعد از دریافت دوز دوم واکسن به این ویروس مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره احتمال ظهور کرونای اسراییلی در پی واکسیناسیون بی رویه و گسترده در فلسطین اشغالی، اکنون یک سیاستمدار این رژیم نیز از مخفی کاری وزارت بهداشت پرده برداشت.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه گفت وزارت بهداشت این رژیم، این واقعیت که نرخ ابتلا به ویروس کووید19 در فلسطین اشغالی بعد از تزریق دوز دوم واکسن، افزایش قابل توجهی داشته است.

به نوشته وبگاه عاروتص شوع لیبرمن در مصاحبه با شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: از صحبت هایم با یک منبع بسیار موثق در وزارت بهداشت دریافتم که اطلاعات بسیار مهمی از افکار عمومی پنهان نگاه داشته شده است .

وی توضیح داد: صد ها نفر که بیشتر آن ها بزرگسال هستند، بعد از دریافت دوز دوم واکسن کرونا، [به این بیماری]مبتلا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مهم لیبرمن درباره واکسن آمریکایی کرونا

افشاگری مهم لیبرمن درباره واکسن آمریکایی کرونا