مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-26پزشكي

موج چهارم کرونا با کوچکترین سهل انگاری شایع می شود


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی چند روز اخیر شاهد افزایش نسبی تعداد مراجعان سرپایی بوده ایم و این یعنی اگر دستورالعمل ها را رعایت نکنیم، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی چند روز اخیر شاهد افزایش نسبی تعداد مراجعان سرپایی بوده ایم و این یعنی اگر دستورالعمل ها را رعایت نکنیم، ممکن است طی چند هفته آینده تعداد بستری ها و فوتی ها هم افزایش داشته باشد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هنوز عده زیادی در کشور به ویروس کرونا مبتلا نشده و بدن آنها در مقابل این ویروس ایمنی ندارد، اظهار کرد: با این اوصاف با کوچکترین اهمال و عادی انگاری شرایط ممکن است شاهد موج چهارم این بیماری باشیم.

وی ادامه داد: طی چند هفته اخیر سیر تقریبا ثابتی در خصوص تعداد بیماران بستری و فوتی ها داشته ایم ولی طی چند روز اخیر شاهد افزایش نسبی تعداد مراجعان سرپایی بوده ایم و این یعنی اگر دستورالعمل ها را رعایت نکنیم، ممکن است طی چند هفته آینده تعداد بستری ها و فوتی ها هم افزایش داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شرایط فعلی بازگشایی و فعالیت مجدد صنوف اقدامی منطقی است، گفت: مسئولان در ستاد ملی کرونا ساعات ها در خصوص موارد مختلفی که با معیشت، اقتصاد و سلامت مردم مرتبط است بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم کرونا با کوچکترین سهل انگاری شایع می شود

موج چهارم کرونا با کوچکترین سهل انگاری شایع می شود