مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-26حوادث

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 268 حادثه دیده


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در دی ماه امسال 41 مورد حادثه در جاده ای، شهری و صنعتی و کارگاهی در استان ثبت شده و به 268 نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی طاهری گفت: در دی ماه سال جاری امدادگران هلال احمر در هشت مورد برف و کولاک، 28 مورد در حوادث جاده ای، دو مورد سانحه شهری، و یک مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و دو مورد خدمات حضوری برای شهروندان این استان خدمات امدادی ارائه داده اند.

وی یادآوری کرد: افراد متاثر از این حوادث 268 نفر بودند که 70 تیم با 180 نفر برای آنها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مصدومان ناشی از این حوادث بیان شده 69 نفر ثبت شده است، گفت: 6 مصدوم توسط امدادگران هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شده اند و سه نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را در دی ماه جاری از دست داده اند.

طاهری اظهار داشت: در حوادث ناشی از برف و کولاک دی ماه امدادگران هلال احمر در استان زنجان سه نفر را در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اسکان داده اند.

وی اضافه کرد: در این عملیات ها 70 تیم عملیاتی با 180 نفر امدادگر و39 دستگاه آمبولانس و 30 دستگاه خودروی نجات به این ماموریت ها اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 268 حادثه دیده

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 268 حادثه دیده