مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-26سياسي

دستگیری متهم تحت تعقیب در لارستان


متهمی که مدت ها از سوی نهادهای امنیتی و انتظامی فارس تحت تعقیب بود، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در لارستان دستگیر شد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس گفت: متهمی که مدت ها از سوی نهادهای امنیتی و انتظامی فارس تحت تعقیب بود، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در لارستان دستگیر شد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه این متهم فراری دارای سوابق عدیده شرارت، قدرت نمایی با سلاح های سرد و گرم، ضرب جرح های متعدد، مواد مخدر و درگیرهای مسلحانه بوده است، گفت: این دستگیری با اِشراف اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی در حوزه قضایی لارستان و پس از درگیری مسلحانه این شرور با نیروهای امنیتی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با قدردانی از نیروهای عملیاتی پاسدران گمنام امام زمان (عج)، گفت: در یک سال اخیر دستگیری مجرمین متواری استان فارس در دستور کار مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی قرار داشته و تاکنون مجرمین متواری زیادی به انحاء مختلف شناسایی، دستگیر یا به صورت خود معرف تسلیم قانون شده اند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از پایه های اساسی امنیت در استان برخورد قاطع با مجرمین متواری است، گفت: حفظ و حراست از امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی استان به شمار می رود و در همین راستا مجموعه قضایی فارس در یک سال اخیر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم تحت تعقیب در لارستان

دستگیری متهم تحت تعقیب در لارستان