مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 02:552021-01-25اجتماعي

افزایش دمای هوا در اردبیل/ بارش برف و باران پراکنده در آخرین روزهای هفته


با توجه به وزش باد جنوبی، دما روندی افزایشی خواهد داشت و از روز چهارشنبه با تشدید سرعت وزش باد جنوبی(گرمیج) شاهد افزایش محسوس دمای هوا در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم حاکمیت جوی پایدار تا قبل از ظهر روز پنجشنبه در استان است؛ بر این اساس آسمان صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد جنوبی (گاهی تند) پیش بینی می شود.

با توجه به وزش باد جنوبی، دما روندی افزایشی خواهد داشت و از روز چهارشنبه با تشدید سرعت وزش باد جنوبی(گرمیج) شاهد افزایش محسوس دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

به دلیل انباشت برف در حاشیه جاده ها و گردنه های برف گیر استان و شدت سرعت وزش باد، کولاک برف و رانش آن به سطح جاده می تواند موجب لغزندگی مسیرهای مواصلاتی برف گیر شود و در ارتفاعات استان با توجه به وزش باد جنوبی رخداد پدیده بهمن نیز احتمال می رود.

از بعد از ظهر روز پنجشنبه با توجه به استقرار مرکز کم فشار بر روی خزر و نیز گذر امواج کم ارتفاع تراز میانی، جو استان ناپایدار شده، برمیزان ابرناکی افزوده می شود و در بیشتر نواحی استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی بارش خفیف باران و برف انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوا در اردبیل/ بارش برف و باران پراکنده در آخرین روزهای هفته

افزایش دمای هوا در اردبیل/ بارش برف و باران پراکنده در آخرین روزهای هفته