مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-25بين الملل

واکسن کرونا برای رییس ستاد ارتش اسپانیا دردسر ساز شد


رییس ستاد مشترک ارتش اسپانیا به دلیل دریافت واکسن کرونا در حالی که در بین گروه های اولویت دار نبوده، مجبور به استعفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال میگوئل آنجل ویلارویا رییس ستاد مشترک ارتش اسپانیا به دلیل اقدام برای دریافت واکسن کرونا در حالی که در بین گروه های اولویت دار نبوده، مجبور به استعفا شد.

پس از آنکه رسانه ها فاش کردند که ویلارویا واکسن کرونا زده است، مارگاریتا رابلس وزیر دفاع اسپانیا از رییس ستاد ارتش خود خواست تا در این باره به ارائه توضیح بپردازد.

در بیانیه استعفای رییس ستاد مشترک ارتش اسپانیا به طور شفاف به این موضوع اشاره نشده، اما آمده است: ژنرال ویلارویا هرگز به دنبال بهره گیری غیر قابل توجیه از امتیازاتی نبوده که وجهه نیروهای مسلح را تخریب کند.

در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا درباره استعفای ویلارویا آمده است که رییس ستاد مشترک ارتش اسپانیا تصمیمی را اتخاذ کرده که فکر می کند صحیح است.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا، ویلارویا به عنوان نماینده ارتش، هر روز در رسانه ها درباره اقداماتی که نظامیان در پاکسازی خانه های سالمندان و رسیدگی به افراد سالخورده انجام می دادند، گزارش می داد.

اوضاع شیوع کرونا در اسپانیا همچنان وخیم بوده و شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور اروپایی به حدود 2 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا برای رییس ستاد ارتش اسپانیا دردسر ساز شد

واکسن کرونا برای رییس ستاد ارتش اسپانیا دردسر ساز شد