مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-25سياسي

دیدار ظریف و الهام علی اف (+عکس)


وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به دیدار خود با رییس جمهور آذربایجان اظهار کرد: امروز در جریان سفر به باکو ملاقات بسیار مهم و مفیدی با رییس جمهور آذربایجان داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف در پایان سفر دو روزه خود به آذربایجان و پس از دیدار با مقامات ارشد این کشور در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج سفر خود پرداخت و گفت: سفر بسیار خوبی انجام شد.

سفر به آذربایجان شروع یک سفر منطقه ای در حوزه رایزنی در مورد روش های تقویت صلح و ثبات در منطقه و همچنین گسترش روابط دو جانبه است.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه در ماه های گذشته در حوزه دوجانبه همکاری های خیلی خوبی با آذربایجان داشته ایم و برای حل و فصل مشکلات منطقه ای سفرهایی انجام شد و در همین راستا شاهد سفر چندی پیش آقای عراقچی به آذربایجان و چند کشور منطقه بودیم، گفت: من امروز در جریان دیدار هایم با مقامات آذربایجان هر دو موضوع را پیگیری کردم.

وی همچنین به دیدار امروز خود با رییس جمهور آذربایجان اشاره کرد و گفت: ملاقات بسیار مهم و مفیدی انجام شد در این دیدار در ارتباط با ابتکار منطقه ای و روش های همکاری در حوزه های مختلف به صورت چند جانبه در این منطقه استراتژیک و همکاری در حوزه های دیگر از جمله انرژی با همکاری دیگر کشورها که منجر به تقویت صلح و ثبات در منطقه شود، رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ظریف و الهام علی اف (+عکس)

دیدار ظریف و الهام علی اف (+عکس)