مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:102021-01-25اقتصادي

مشکل اساسی شبکه توزیع کالا سنتی بودن و سازمان دهی نامناسب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از اصول مهم قانون اساسی، تقسیم کشور به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی است و بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران معتقدند، - رییس اتاق تعاون ایران مطرح کرد، مشکل اساسی نظام توزیع کشور سنتی بودن و سازمان دهی نامناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از اصول مهم قانون اساسی، تقسیم کشور به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی است و بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران معتقدند، باید نقش اقتصاد دولتی کمتر شود و زمینه حضور پررنگ بخش خصوصی و تعاونی فراهم شود.

یکی از اصول مهم قانون اساسی، تقسیم کشور به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی است و بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران معتقدند باید نقش اقتصاد دولتی کمتر شود و زمینه حضور پررنگ بخش خصوصی و تعاونی فراهم شود.

بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران اظهار داشت: نگاهی به اقتصاد کشور های توسعه یافته نشان می دهد که تعاونی ها جایگاه ویژه ای در اقتصاد آن ها دارد، همچنین با توجه به نقش موثر تعاونی ها در دوران جنگ تحمیلی باید از این پتانسیل در دوران جنگ اقتصادی نیز بهره مند شد.

رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به سیستم توزیع در اقتصاد کشور، بیان داشت: سیستم توزیع یکی از زیرسیستم های اقتصادی کشور است که پیچیدگی فراوانی دارد و در نظام اقتصادی ما دچار مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اساسی شبکه توزیع کالا سنتی بودن و سازمان دهی نامناسب

مشکل اساسی شبکه توزیع کالا سنتی بودن و سازمان دهی نامناسب