مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-25ورزشي

حریف سرسختی داشتیم / خوب دفاع کردن هنر است


سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه نفت آبادان در خانه به هیچ تیمی امتیاز نداده بود، گفت: حریف تیم سرسختی است که در برابر آن موفق به کسب سه امتیاز مهم و حساس شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنویدکیا شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه به نتیجه دلخواه خود در آبادان دست یافتیم، اظهار کرد: نفت برابر ما نیز برای ادامه روند پیروزی های خانگی به میدان آمد ولی بازی هوشمند و تاکتیکی بازیکنان ما نخستین شکست خانگی را به آنها تحمیل کرد.

وی به آنالیز تیم صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت: بازیکنان میانی و طراحان حمله این تیم را کنترل کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: خوب دفاع کردن هنر است و خیلی از تیم های بزرگ دنیا هم از این امتیاز بهره می برند و ما امروز نیز از آن بهترین استفاده را بردیم.

نویدکیا در خصوص اتهام وقت کشی از سوی بازیکنان سپاهان اصفهان گفت: هیچ زمان از این نوع بازی پیروی نکرده بودیم و امروز هم شاگردانم اقدام به وقت کشی نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر یک از سد تیم صنعت نفت آبادان عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریف سرسختی داشتیم / خوب دفاع کردن هنر است

حریف سرسختی داشتیم / خوب دفاع کردن هنر است