موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-25اقتصادي

محدودیت 3 هزار مگاواتی تامین برق/ برنامه خاموشی به اطلاع مردم برسد


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: احتمال می رود فردا با محدودیت 3 هزار مگاواتی روبه رو شویم و بر همین اساس لازم است همه برنامه ریزی ها در این باره انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز، دوشنبه مورخ 6 بهمن ماه نشست مدیریت بار با حضور مدیرعامل شرکت توانیر در مرکز پایش صنعت برق کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ضمن ارائه گزارشی خطاب به شرکت های توزیع برق منطقه ای با اشاره به بررسی های هواشناسی انجام شده گفت: بر اساس اطلاعات رسیده موج سرمایی که پیش تر وارد کشور شده بود از نواحی شرقی در حال خارج شدن است اما همچنان نواحی شرق کشور را در بر گرفته است.

*موج جدید سرما از 12 بهمن وارد کشور می شود معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، با اشاره به ورود موج جدید سرما به کشور از 12 بهمن ماه سال جاری، گفت: با ورود این موج بازهم شاهد افزایش مصرف برق و گاز هستیم که با همراهی مردم عزیز و اقدامات صورت گرفته می توان از این دوران گذر کرد.

وی در بیان افزایش مصرف گاز طبیعی در روزهای آتی گفت: پیش بینی شده مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی و تجاری فردا به شدت افزایش یابد که همین امر عرضه گاز به نیروگاه ها را با محدودیت روبرو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت 3 هزار مگاواتی تامین برق/ برنامه خاموشی به اطلاع مردم برسد

محدودیت 3 هزار مگاواتی تامین برق/ برنامه خاموشی به اطلاع مردم برسد