مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-25سياسي

ضرورت احداث اردوگاه های اضطراری در کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد از نظر موقعیت قرارگیری یکی از استان های مستعد برای بروز حوادث طبیعی است و وقوع زمین لرزه های مختلف در سال های گذشته نیز نشان دهنده این موضوع است بر همین اساس برنامه ریزی .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد از نظر موقعیت قرارگیری یکی از استان های مستعد برای بروز حوادث طبیعی است و وقوع زمین لرزه های مختلف در سال های گذشته نیز نشان دهنده این موضوع است بر همین اساس برنامه ریزی برای آمادگی و مقابله با این حوادث ضروری است.

کیامرث حاجی زاده در نشست هماهنگی ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از شورای تامین دومین شورایی که مصوبات آن لازم الاجرا است شورای هماهنگی مدیریت بحران است.

وی بر توجه به زیرساخت ها تاکید و تصریح کرد: توجه به مقوله پیشگیری به عنوان نخستین موضوع در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی دستگاه ها خبر داد و اظهار کرد: شتاب نگارها و ایجاد اردوگاه های اضطراری مورد توجه باشد، ضمن اینکه عدم حضور دستگاه ها در جلسات ستاد بحران به منزله عدم اجرای مصوبه لازم الاجرای شورای بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث اردوگاه های اضطراری در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت احداث اردوگاه های اضطراری در کهگیلویه و بویراحمد