مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-25اجتماعي

مسمومیت 9 نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی طی یک روز


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 9 نفر بر اثر گازگرفتگی طی 24 ساعت اخیر در اصفهان دچار مسمومیت شده اند.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کاهش دما و ضرورت استفاده از وسایل گرمایشی در روزهای اخیر منجر به افزایش استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد شده است، اظهار داشت: از این رو به شهروندان توصیه می شود نسبت به رعایت اصول ایمنی و استاندارد در تهیه، استفاده و نصب لوازم گرمایشی و گاز سوز از جمله پکیج، بخاری آبگرمکن و… توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن 194 برای دریافت مشاوره در خصوص اطمینان از سالم بودن دودکش ها و تهویه مناسب در فضاهای سربسته و … آماده پاسخگویی است، ابراز داشت: با تاکید بسیار از شهروندان درخواست داریم نسبت به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه طی یک روز اخیر 9 نفر در مناطق مختلف اصفهان از جمله ملک شهر، خانه اصفهان و فرایبورگ دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده اند، تصریح کرد: از این تعداد 6 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش آمار گازگرفتگی در سطح استان اصفهان بوده ایم، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 نفر بر اثر استفاده غیر ایمن از وسایل گرمایشی جان باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 9 نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی طی یک روز

مسمومیت 9 نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی طی یک روز