مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-25اقتصادي

برنامه­ های توسعه فروشگاه­ های زنجیره ­ای افق کوروش


مهدی بهمن آبادی، معاون برنامه­ ریزی فروشگاه های زنجیره­ای افق کوروش به تشریح فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان در این مجموعه پرداخت و از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.

- نظام یکپارچه و مناسب توزیع و پخش در هر مجموعه ­ای از اصلی­ ترین دغدغه های هر سازمانی به خصوص در شرکت ­های حوزه FMCG است.

به همین دلیل سازمان­ ها در جهت افزایش سرعت واکنش برای مواجهه با نیازهای رو به تغییر بازار و مشتریان، همواره در پی مزیت­های رقابتی پایدار با حداقل هزینه هستند.

این مهم در فروشگاه های زنجیره­ای به تبع نوع محصولات و خدماتی که ارائه می­ دهند، از جایگاه ویژه ­ای برخوردار است.

مهدی بهمن آبادی، معاون برنامه ­ریزی فروشگاه های زنجیره­ای افق کوروش، به تشریح فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان در این مجموعه پرداخت و همچنین از شرایط ویژه این شرکت برای جذب رانندگان و استفاده در سیستم حمل و نقل افق کوروش صحبت کرد که این کار با ارائه خودرو به رانندگان به صورت اجاره به شرط تملیک صورت می گیرد.

وی به ورود موفق افق کوروش به فروش اینترنتی نیز اشاره کرد و گفت که از هفت ماه قبل این کار آغاز شده و امروز بیش از چهل هزار سفارش اینترنتی بصورت روزانه ثبت و تحویل می گردد و این تعداد به زودی به صد هزار سفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه­ های توسعه فروشگاه­ های زنجیره ­ای افق کوروش

برنامه­ های توسعه فروشگاه­ های زنجیره ­ای افق کوروش