مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-25سياسي

ضرورت حمایت از جهاددانشگاهی استان مرکزی برای ورود به عرصه صنعت


سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد برای ورود تاثیرگذار به عرصه صنعت نیازمند حمایت های مجموعه استان است.

- ایسنا/مرکزی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد برای ورود تاثیرگذار به عرصه صنعت نیازمند حمایت های مجموعه استان است.

علی اصغر غفاری زاده ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی جزو معدود نهادهایی است که توانایی ورود به بسیاری از عرصه ها همچون پزشکی، کشاورزی، خدمات و صنعت را داراست و جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز از این قاعده مستثنی نیست، بر این اساس خواسته ها و مطالباتی که از این مجموعه انتظار می رود به حق است و باید در این زمینه ها برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه قصد ما در مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی، ضمن ادامه فعالیت های قبل، تحول درون و برون سازمانی است تا استان و کشور ثمره آن را ببیند، گفت: زمانی می توان اعلام کرد که کار متفاوتی را به انجام رسانده ایم که بتوان محصول و ثمره آن را دید.

کارهای بسیاری در این مجموعه انجام شده است، اما هنوز ظرفیت های بسیاری باقی است و در مسیر جدید پیش رو توجه بیشتر به حوزه های صنعت، کشاورزی و پزشکی را مدنظر خواهیم داشت، هرچند که برای ورود به عرصه صنعت نیازمند حمایت های استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از جهاددانشگاهی استان مرکزی برای ورود به عرصه صنعت

ضرورت حمایت از جهاددانشگاهی استان مرکزی برای ورود به عرصه صنعت