مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-25سياسي

نقوش معماری موزه دفاع مقدس باید گویای ارزش های معنوی باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت کیفی ساخت موزه دفاع گفت: نقوش معماری و مصالح ساختمانی به کار رفته در موزه دفاع مقدس باید به نحوی طراحی و سازماندهی شود که گویای ارزش های معنوی بوده و اصل اسلام و تفکر توحیدی و ولایی را تجلی دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت کیفی ساخت موزه دفاع گفت: نقوش معماری و مصالح ساختمانی به کار رفته در موزه دفاع مقدس باید به نحوی طراحی و سازماندهی شود که گویای ارزش های معنوی بوده و اصل اسلام و تفکر توحیدی و ولایی را تجلی دهد.

سید کمال الدین میرجعفریان در نخستین نشست هیأت امنای موزه دفاع مقدس مشهد با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس به عنوان باقی گذاشتن میراثی برای نسل آینده، اظهار کرد: وجود مکان فرهنگی مانند موزه دفاع مقدس باعث حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل های آینده خواهد شد و باید دستگاه های اجرایی از همه توان خود برای رونق بخشیدن به این موزه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی مانند جهاد سازندگی که در زمان دفاع مقدس فعالیت داشتند نیز باید در موزه دفاع مقدس غرفه ای برای آنان در نظر گرفته شود تا بتوانند تکمیل کننده آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقوش معماری موزه دفاع مقدس باید گویای ارزش های معنوی باشد

نقوش معماری موزه دفاع مقدس باید گویای ارزش های معنوی باشد