مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-25فرهنگي

«توچال» سر گردنه است؟


یکی از تفرج گاه های تهران را باید ارتفاعات شمال تهران دانست؛ ارتفاعاتی که لحظه ای شادی و آرامش را به شهروندان هدیه می دهند.

- یکی از تفرج گاه های تهران را باید ارتفاعات شمال تهران دانست؛ ارتفاعاتی که لحظه ای شادی و آرامش را به شهروندان هدیه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت پرسون در ادامه نوشت: یکی از این منزلگاه هایی که برای تفرج می توان روی آن حساب باز کرد مجموعه توچال تهران است؛ مجموعه ای که سالیان دور سنگ بنای ساخته شدن آن گذاشته شد و خطوط تله کابین را به ارتفاعات تهران رساند؛ ارتفاعاتی که از آن سالیان دور تا به امروز تفاوت های چشمگیری کرده است و یکی از این تفاوت ها شیوه های مدیریت این مجموعه عظیم است که روزانه با سیل عظیم مراجعان همراه می شود.

قصه از یک روز زمستانی شروع می شود.

وقتی برای دمی آسایش و آرامش ترجیح دادیم ساعاتی را در بلندترین نقاط تهران به سر ببریم و به مجموعه توچال رفتیم.

در ابتدا در یک روز میان هفته به خاطر خرابی سیستم های اینترنتی مجموعه و نبود یک لپ تاپ ساده برای راه انداختن کار افراد حاضر، مجبور شدیم فارغ از بلیت اینترنتی که داشتیم مجدد بلیت بگیریم تا بالا برویم اما نکته جالب آن بود که متوجه شدیم قیمت بلیت تازه خریداری شده با قیمت بلیت خریداری شده از سایت و نرخ مصوب نصب شده در بسیاری از ایستگاه های توچال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توچال» سر گردنه است؟

«توچال» سر گردنه است؟