مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-25حوادث

کشف و ضبط 20 تن چوب قاچاق در ورامین


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین گفت: در راستای اجرای طرح عملیات مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی طی یکسال گذشته 20 تن چوب قاچاق توسط مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی اصغر سپه وند رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیات مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی طی یک سال گذشته 20 تن چوب قاچاق توسط مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ورامین با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

  وی با اشاره به اینکه اغلب چوب ها از گونه های گز شاهی، تاغ، زبان گنجشک و اقاقیا بوده است، گفت: این کشفیات در بازرسی از خودروهای حامل این چوب ها و کنترل پروانه های حمل در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ورامین به دست آمده است که ضمن توقیف خودروهای حامل چوب های قاچاق با هماهنگی قضایی، متخلفان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک ادامه داد: کشف و ضبط چوب آلات قاچاق بر اساس ماده 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 20 تن چوب قاچاق در ورامین

کشف و ضبط 20 تن چوب قاچاق در ورامین