مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25اقتصادي

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی در 9 کشور برگزار می شود


هفتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1399 در اسفندماه 99 در 9 کشور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از 7 تا 16 بهمن در این آزمون ثبت نام کنند.

- هفتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1399 در اسفندماه 99 در 9 کشور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از 7 تا 16 بهمن در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام می گیرد.

پرداخت هزینه نام نویسی به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضیان لازم است با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش مبلغ 6 میلیون ریال (600 هزار تومان) به عنوان وجه نام نویسی پرداخت کنند و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت کنند.

متقاضیان شرکت در حوزه های امتحانی خارج از کشور، باید کارت اعتباری مربوط به نام نویسی را از طریق مرکز آموزش زبان فارسی حوزه های امتحانی خارج از کشور، تهیه کنند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح دانشگاهی (آکادمیک) و شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت متقاضیان در این بخش ها سنجیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی در 9 کشور برگزار می شود

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی در 9 کشور برگزار می شود