مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-25سياسي

بازار کرمانشاه زیر چتر بازرسان طرح «شهید سلیمانی»/ 598 واحد صنفی متخلف تعطیل شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه نظارت ها در قالب طرح شهید سلیمانی به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: در این راستا تاکنون بیش از 67 هزار و 740 بازرسی از مراکز و اماکن انجام شده است.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از تداوم اقدامات تیم های نظارتی در مدیریت و پیشگیری از بیماری کووید19 (طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ) خبر داد و اظهار داشت: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذر و از استان کرمانشاه آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح ، با بکارگیری بیش از 149 تیم نظارتی شامل نیروهای بسیج و داوطلبین جمعیت هلال احمر با نظارت بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای بازرسی ها ازمراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی ، اماکن عمومی تشدید شده است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون بیش از 67 هزار و 740 بازرسی از  مراکز و اماکن انجام شد، همچنین 4 هزار و 450 اخطار جهت واحدهای متخلف صادر و 598 واحد نیز از فعالیت آن ها جلوگیری و تعطیل شدند و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

شکیبا تصریح کرد: نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان درخواست می کنیم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کرمانشاه زیر چتر بازرسان طرح «شهید سلیمانی»/ 598 واحد صنفی متخلف تعطیل شد

بازار کرمانشاه زیر چتر بازرسان طرح «شهید سلیمانی»/ 598 واحد صنفی متخلف تعطیل شد