مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 22:502021-01-24سياسي

تحلیلی بر آنچه میان نماینده و مامور گذشت


ماجرا از خیابان انقلاب و دروازه دولت شروع شد، هنگامی که علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم می خواست با خودرویش از مسیر ویژه عبور کند اما مامور راهنمایی و رانندگی مانع او می شود و ادامه این داستان با انتشار کلیپی در فضای مجازی حاشیه ساز می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی ماجرا از خیابان انقلاب و دروازه دولت شروع شد، هنگامی که علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم می خواست با خودرویش از مسیر ویژه عبور کند اما مامور راهنمایی و رانندگی مانع او می شود و ادامه این داستان با انتشار کلیپی در فضای مجازی حاشیه ساز می شود.

سیلی قانون گذار بر صورت قانون ، ضرب و شتم یک مامور راهنمایی و رانندگی توسط یک نماینده مجلس ، وقتی که قانون سیلی خورد همه و همه از عبارات کلیدی بود که از شب گذشته تاکنون در واکنش به این اقدام نماینده سبزوار با مامور راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی و صفحه اول روزنامه ها مورد استفاده قرار گرفته است، ماجرایی که ماهیتا محکوم و غیرقابل توجیه است اما ریشه چنین رفتارهایی در چیست، در اصولگرا یا اصلاح طلب بودن یک نماینده یا جامعه ای که در آن فرهنگ قانون مداری، مدارا یا کنترل خشم تنزل پیدا کرده است؟ عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد مشهد با نظری متفاوت از آنچه که این روزها درباره رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر آنچه میان نماینده و مامور گذشت

تحلیلی بر آنچه میان نماینده و مامور گذشت