مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-24اقتصادي

نگرش سازمان امور مالیاتی مثبت و به نفع تولید است


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: نگرش سازمان امور مالیاتی مثبت و به نفع تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر بهروز مهدلو شامگاه یکشنبه در جمع تعدادی از فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع شهرستان کاشان با اشاره به سیاست های سازمان امور مالیاتی در حمایت از بخش تولید اظهار داشت: نگرش سازمان مالیاتی به بخش تولید مثبت و به نفع این بخش است.

وی با بیان اینکه در اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان یک بسته حمایتی از تولیدکنندگان وجود دارد که گزارش آن هر سال برای مقامات استانداری و مجمع نمایندگان استان اصفهان ارسال می شود، ابراز داشت: حدود 10 هزار واحد تولیدی در استان اصفهان وجود دارد که خود را ملزم به حمایت از آنها می دانیم.

بیشترین تمرکز سازمان امور مالیاتی بر روی فرارهای مالیاتی است مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز این سازمان بر روی فرارهای مالیاتی و پنهان کاری در اظهارنامه هاست، تصریح کرد: با افراد حقیقی و حقوقی که به هر نحوی از پرداخت مالیات فرار و یا پنهان کاری می کنند طبق قوانین برخورد می شود.

وی با بیان اینکه در سال 98 بیش از 197 میلیارد تومان در کاشان وصولی مالیات را داشته ایم، خاطرنشان کرد: 137 میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به مالیات های مستقیم و 60 میلیارد تومان هم مربوط به مالیات بر ارزش افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش سازمان امور مالیاتی مثبت و به نفع تولید است

نگرش سازمان امور مالیاتی مثبت و به نفع تولید است