مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-24سياسي

آشنا مطرح کرد: نمونه هایی از غلبه قدرت شبکه بر شبکه قدرت


مشاور رییس جمهوری با تاکید بر برتری قدرت شبکه های اجتماعی نسبت به شبکه های قدرت در کشور، مواردی را که از نظر او از مصادیق این برتری هستند، عنوان کرد.

- مشاور رییس جمهوری با تاکید بر برتری قدرت شبکه های اجتماعی نسبت به شبکه های قدرت در کشور، مواردی را که از نظر او از مصادیق این برتری هستند، عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهوری با تاکید بر برتری قدرت شبکه های اجتماعی نسبت به شبکه های قدرت در کشور در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏ نمونه هایی از غلبه قدرت شبکه بر شبکه قدرت: 1.

نقل یک کرامت و عذرخواهی راوی 2.

توهین در یک مناظره زنده و عذرخواهی رسانه ملی 3.

اهانت در یک مناظره ضبط شده و عذرخواهی مناظره کننده 4.

احتمال سیلی زدن به یک سرباز و تکذیب آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته در پی انتشار ویدئویی درباره اقدام یکی از نمایندگان مجلس برای ورود به مسیر ویژه خطوط اتوبوسرانی در تهران و ممانعت سرباز راهور از این اقدام و درگیری نماینده با این سرباز، کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار پیام های در فضای مجازی در حمایت از سرباز راهور که در ویدئوی منتشره مدعی شده به دلیل ممانعت از تردد غیر قانونی نماینده مجلس، این نماینده به صورتش سیلی زده است، اقدام به محکومیت عمل نماینده مذکور و همچنین حمایت از سرباز وظیفه شناس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنا مطرح کرد: نمونه هایی از غلبه قدرت شبکه بر شبکه قدرت

آشنا مطرح کرد: نمونه هایی از غلبه قدرت شبکه بر شبکه قدرت