مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 17:252021-01-24سياسي

کار روی آموزش وپرورش سرمایه گذاری و آینده نگری است


جمعی از اعضای بنیاد مکتب حاج قاسم البرز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

- ایسنا/البرز جمعی از اعضای بنیاد مکتب حاج قاسم البرز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، آیت الله حسینی همدانی در این جلسه بابیان اینکه مکتب حاج قاسم تبلوریافته مکتب اهل بیت علیهم السلام است، بیان داشت: مکتب حاج قاسم، مکتب مستقلی نیست و در ادامه همان مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

وی جامعیت و تضمین اجرایی داشتن را دو ویژگی هر مکتبی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در بحث جامعیت ؛ یک مکتب باید در محدوده انسانی جامعیت داشته باشد یعنی بتواند انسان سازی ، خانواده سازی ، جامعه سازی ، نظام سازی و تمدن سازی کند.

امام جمعه کرج در ادامه اظهار داشت: اگر یک مجموعه ای از قوانین و مباحث نظری و عملی بتوانند یک انسان، خانواده، جامعه، نظام و تمدنی را بسازند، می توانیم آن را به عنوان یک مکتب نام گذاری کنیم.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به بیان ویژگی دوم هر مکتب یعنی تضمین اجرایی داشتن پرداخت و تصریح کرد: هر مکتب باید به آسایش دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار روی آموزش وپرورش سرمایه گذاری و آینده نگری است

کار روی آموزش وپرورش سرمایه گذاری و آینده نگری است